Termeni și condiții
TERMENI ȘI CONDIȚII CUMPĂRĂTORI
Prin înregistrarea unei Comenzi pe platformă, Cumparatorul este de acord cu termenii generali și cu condițiile specifice prevăzute în Platforma Flori de România.
Produsele din platforma Flori de România sunt disponibile fie prin Pre-Comandă fie prin Comandă directă.
Cumpărătorul are dreptul de a plasa o Pre-Comandă a produselor marcate pe site DISPONIBIL PENTRU PRECOMANDĂ. Confirmarea comenzii se face de către echipa Flori de România, electronic (e-mail) sau telefonic, după confirmarea produselor direct cu producătorii finali. Vânzătorul are dreptul de a actualiza cantitatea produselor din Pre-Comandă dacă Producătorul local la data plasării pre-comenzii comunică o modificare a stocului sau a stării produselor ce face imposibilă plasarea comenzii în numărul de produse din Pre-comandă. Dacă Cumpărătorul a achitat în avans pre-comanda iar Vânzătorul modifică cantitatea de produse din Pre-Comandă, acesta din urmă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon transmis la înregistrarea comenzii și va returna suma produselor ce nu se află în stoc, în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la actualizarea comenzii și de la primirea confirmării din partea Cumpărătorului cu privire la noul volum de produse disponibile.
Cumpărătorul are dreptul de a plasa o Comandă prin Coșul de cumpărături al platformei, conform produselor marcate pe site ÎN STOC. Notificarea electronică primită de Cumpărator, după efectuarea Comenzii are rol de confirmare și reprezintă acceptarea Comenzii. Confirmarea stocului și a comenzii se face electronic (e-mail) sau telefonic, după confirmarea produselor direct cu producătorii finali. Vânzătorul are dreptul de a actualiza cantitatea produselor din Comandă. Dacă Cumpărătorul a achitat în avans comanda iar Vânzătorul modifică cantitatea de produse din Comandă, acesta din urmă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon transmis la înregistrarea comenzii și va returna suma produselor ce nu se află în stoc, în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la actualizarea comenzii și de la primirea confirmării din partea Cumpărătorului cu privire la noul volum de produse disponibile.
Prețul Produselor comercializate prin platformă, sunt exprimate în lei (RON).
Imaginile produselor regăsite pe platforma Flori de România sunt fotografii ale produselor Producătorilor locali (din stocul actual sau storcuri trecute) și sunt folosite pentru descrierea și exemplificarea tipurilor de produse disponibile în portofoliul fiecărui Producător. Imaginile au titlu de prezentare a produselor - plantă / floare / arbust, comercializate de Organic Flora S.R.L. și livrate de producătorii locali. Imaginile nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului și a partenerilor săi, fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare și pot să reprezinte un stoc actual sau un stoc din sezonul trecut al Producătorului. Produsul final cultivat de producător și livrat către Cumpărător poate avea variații naturale de tipul dimensiune, nuanță, număr petale, număr Frunze, număr muguri etc.
Produsele comercializate de Flori de România sunt încadrate conform legislației în vigoare, ca și produse perisabile. Cumpărătorul nu va putea returna o comandă plasată, confirmată și în curs de livrare sau livrată la adresa Cumpărătorului. Refuzul primirii unei comenzi nu constituie drept de retur. Dacă numite produse perisabile și/sau orice alt produs achiziționat prin platformă, se deteriorează ulterior livrării către Cumpărător, această deteriorare nu reprezintă un prejudiciu adus de Vânzător și nu constituie situație de retur sau anulare comandă. Cumpărătorul are obligația de a se informa cu privire la modul de îngrijire a produselor comercializate pe acest site, inclusiv ulterior primirii comenzii.
Vânzătorul poate anula Pre-Comanda sau Comanda plasată de Cumparator, dacă în cadrul procesului de înregistrare comandă nu s-au realizat următoarele:
- neacceptarea de către bancă a tranzacției aferente valorii comenzii;
- neplata de către Cumpărător a valorii comenzii, la livrarea de tip ramburs
- datele furnizate de către Cumpărător, sunt incomplete, incorecte sau false;
Prin platforma Flori de România, se comercializează doar flori / plante / arbuști / accesorii produse și plantate în România.
Vânzătorul va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României.
Cumpărătorul înțelege faptul că produsele sunt livrate de la adresa Producătorilor Locali, către adresa Cumpărătorului. Toate comenzile din platforma Flori de România sunt gestionate cu sprijinul echipei ORGANIC FLORA S.R.L.
Forță majoră
Platforma Flori de România și în general toți producătorii locali și furnizorii de servicii afilitate în gestionarea comenzilor, nu sut responsabili pentru întârzieri sau erori rezultând din situații de forță majoră ( exemplificând fără a fi o listă exhaustivă : schimbrea stocului datorită fenomenelor meteo, erori de funcționare echipament ethnic, lipsa funcțonării conexiunii la internet, lipsa procesării anumitor plăți datorită operatorilor bancari).
METODE DE PLATĂ
Plata comenzilor se poate face de către Cumpărător prin card bancar cu procesare imediată a valorii comenzii plasate, prin ordin de plată cu procesare a valorii comenzii în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea ordinului de plată și/sau de la data procesării plății în contul Vânzătorului, precum și cu plata ramburs pentru sume de până la 5000 RON.
TERMENI ȘI CONDIȚII GENRALE COMUNITATEA PRODUCĂTORILOR LOCALI
Prin înregistrarea în platforma și în comunitatea Flori de România, Producătorii locali sunt de acord cu termenii generali și cu condițiile specifice prevăzute în Platforma și în Acord încheiat cu Organic Flora S.R.L.
Cumpărătorii au dreptul de a contacta echipa Organic Flora și de a plasa Pre-Comenzi și Comenzi ce au ca obiect produsele producătorilor locali, așa cum aceste produse s-au agreat de comun acord prin Acordul de participare și înscriere în Comunitatea Flori de România.
Vânzătorul Organic Flora S.R.L. are dreptul de a solicita în orice moment confirmarea produselor și stocului disponibil în funcție de comenzile plasate prin platformă, iar Producătorul are obligația de a actualiza permanent infromațiile cu privire la produsele din platforma Flori de România.
Producătorul înțelege faptul că produsele sunt livrate de la adresa acestuia / punct de lucru etc., direct către adresa Cumpărătorului. Toate comenzile din platforma Flori de România sunt gestionate și cu sprijinul echipei ORGANIC FLORA S.R.L.