Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII CUMPĂRĂTORI

Prin înregistrarea unei Comenzi pe platformă, Cumparatorul este de acord cu termenii generali și cu condițiile specifice prevăzute în Platforma Flori de România.

Produsele din platforma Flori de România sunt disponibile fie prin Pre-Comandă Telefonică fie prin Pre-comandă concretizată prin Coșul de Cumpărături. 
Cumpărătorul are dreptul de a plasa o Pre-Comandă a produselor marcate pe site DISPONIBIL PENTRU PRECOMANDĂ. Confirmarea comenzii se face de către echipa Flori de România, electronic (e-mail) sau telefonic, după confirmarea stocului produselor direct cu producătorii locali. Vânzătorul are dreptul de a actualiza cantitatea produselor din Pre-Comandă, dacă Producătorul local la data plasării acesteia, comunică o modificare a stocului sau a stării produselor ce face imposibilă plasarea comenzii în numărul de produse din Pre-comandă. Dacă Cumpărătorul a achitat în avans pre-comanda iar Vânzătorul modifică cantitatea de produse, acesta din urmă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon transmis la înregistrarea comenzii și va returna suma produselor ce nu se află în stoc, în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la actualizarea comenzii și de la primirea confirmării din partea Cumpărătorului cu privire la modificarea comenzii.

Cumpărătorul are dreptul de a plasa o Comandă prin Coșul de cumpărături al platformei, conform produselor marcate pe site ÎN STOC. Notificarea electronică primită de Cumpărator, după efectuarea Comenzii are rol de pre-confirmare. Confirmarea certă a stocului și a comenzii se face ulterior, fie electronic (e-mail) fie prin apel telefonic, după confirmarea produselor direct cu producătorii finali. Vânzătorul are dreptul de a actualiza cantitatea produselor din Comandă. Dacă Cumpărătorul a achitat în avans comanda iar Vânzătorul modifică cantitatea de produse din Comandă, acesta din urmă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon transmis la înregistrarea comenzii și va returna suma produselor ce nu se află în stoc, în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la actualizarea comenzii și de la primirea confirmării din partea Cumpărătorului cu privire la modificarea comenzii.

Prețul Produselor comercializate prin platformă, sunt exprimate în lei (RON).

Imaginile produselor regăsite pe platforma Flori de România sunt fotografii reale ale produselor (din stocul actual sau storcuri trecute de ex. anul anterior) și sunt folosite pentru descrierea și exemplificarea tipurilor de produse disponibile în portofoliul fiecărui Producător. Imaginile au titlu de prezentare a produselor comercializate și livrate de Organic Flora S.R.L.. Imaginile nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului și a partenerilor săi, fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare și pot să reprezinte un stoc actual sau un stoc din sezonul trecut al Producătorului. Produsul final cultivat de producător și livrat către Cumpărător poate avea variații naturale de tipul dimensiune, nuanță, număr petale, număr Frunze, număr muguri etc. Categoriile de dimensiuni ale produselor sunt detaliate în website și au variație de preț. 
Produsele comercializate de Flori de România sunt încadrate conform legislației în vigoare, ca și produse perisabile. Cumpărătorul nu va putea returna o comandă confirmată și în curs de livrare sau livrată la adresa Cumpărătorului. Refuzul primirii unei comenzi nu constituie drept de retur. Dacă numite produse perisabile și/sau orice alt produs achiziționat prin platformă, se deteriorează ulterior livrării către Cumpărător, această deteriorare nu reprezintă un prejudiciu adus de Vânzător și nu constituie situație de retur sau anulare comandă. Cumpărătorul are obligația de a se informa cu privire la modul de îngrijire a produselor comercializate pe acest site, inclusiv ulterior primirii comenzii.

Vânzătorul poate anula Pre-Comanda sau Comanda plasată de Cumparator, dacă în cadrul procesului de înregistrare comandă nu s-au realizat următoarele:
  • neacceptarea de către bancă a tranzacției aferente valorii comenzii;
  • neplata de către Cumpărător a valorii comenzii, la livrarea de tip ramburs
  • datele furnizate de către Cumpărător, sunt incomplete, incorecte sau false;
Vânzătorul va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României.
Cumpărătorul înțelege faptul că produsele sunt livrate direct din sere și pepeniere către adresa Cumpărătorului. Toate comenzile din platforma Flori de România sunt livrate direct de echipa ORGANIC FLORA S.R.L. iar termenul de livrare depinde de logistica internă a magazinului.

FORȚĂ MAJORĂ

Platforma Flori de România și în general toți producătorii locali și furnizorii de servicii afilitate în gestionarea comenzilor, nu sunt responsabili pentru întârzieri sau erori rezultând din situații de forță majoră ( exemplificând fără a fi o listă exhaustivă : schimbrea stocului datorită fenomenelor meteo, erori de funcționare echipament tehnic, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa procesării anumitor plăți datorită operatorilor bancari).

METODE DE PLATĂ 

Plata comenzilor se poate face de către Cumpărător prin card bancar cu procesare imediată sau prin ordin de plată cu procesare în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea ordinului de plată. Sunt acceptate Plăți ramburs pentru comenzi plasate în regim en-gros și doar în situația în care la data plasării comenzii en-gros, s-a achitat un avans de cel puțin 35% din valoarea comenzii. 

Costul transportului va fi comunicat la data plasării comenzii, în funcție de regiunea în care se realizează livrarea și în funcție de cantitatea de produse comandate. 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENRALE COMUNITATEA PRODUCĂTORILOR LOCALI

Prin înregistrarea în platforma și în comunitatea Flori de România, Producătorii locali sunt de acord cu termenii generali și cu condițiile specifice prevăzute în Platforma și în Contractul de colaborare încheiat cu Organic Flora S.R.L.
Cumpărătorii au dreptul de a contacta echipa Organic Flora și de a plasa Pre-Comenzi și Comenzi ce au ca obiect produsele producătorilor locali, așa cum aceste produse s-au agreat de comun acord prin Contract și Acordul de participare și înscriere în Comunitatea Flori de România.
Vânzătorul Organic Flora S.R.L. are dreptul de a solicita în orice moment confirmarea produselor și stocului disponibil în funcție de comenzile plasate prin platformă, iar Producătorul are obligația de a actualiza permanent infromațiile cu privire la produsele din platforma Flori de România.
Producătorul înțelege faptul că produsele sunt livrate de la adresa acestuia direct către adresa Cumpărătorului. Toate comenzile din platforma Flori de România sunt gestionate cu sprijinul echipei ORGANIC FLORA S.R.L.