Despre livrare
Comandă din gama variată de produse, prin Platforma Flori de România
Alege produsele preferate direct de la producătorii tăi, Plaseză o Comandă și Adaugă în coș.
Dacă un produs nu este în stoc pe website, Contactează-ne Telefonic pentru a solicita informații despre revenire stoc.
Lucrăm cu produse perisabile și un flux mare de comenzi așa că, atunci când un produs apare ca "indisponibil" ulterior plasării comenzii, înseamnă că produsul respectiv nu mai este în stocul producătorilor. Echipa Flori de România te va contacta pentru actualizare stoc, modificare comandă sau anulare comandă, în funcție de situație.
Stocul minim aplicabil pentru fiecare produs, se regăsește în pagina individuală a produsului respectiv.
Beneficiați de ofertă personalizată pentru comenzi cu un număr mare de produse sau en-gros, Înainte de plasarea acestor tipuri de comenzi, ne puteți apela telefonic sau adresa o întrebare pe email.
Livrarea produselor din Platforma Flori de România
Fiecare comandă este gestionată atent pentru a te asigura că primești produsele direct la ușă. Toate produsele sunt livrate direct din seră sau pepinieră, de către echipa Flori de România.
Termen de Livrare
Termenul mediu de livrare este de 2 -5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii sau a plății produselor și poate varia în funcție de numărul de produs comandat și de locația Cumpărătorului. Termenul de livrare cert se va comunica la data plasării comenzii.
Toate comenzile se pot urmări din pagina de Istoric Comenzi a contului tău.
Mai multe informații
Taxa de livrare a produselor se va stabili în funcție de cantitatea comandată și de adresa de livrare a cumpărătorilor.
